Bizimle İletişime Geçin: 0 (850) 495 0 495

Stratejik Hedefler

Ana stratejik büyüme pazarı olarak Türkiye’ye odaklanmak.

Doğuş Telekom , sürekli güncellediği inovasyon ile dikey entegrasyona dayalı  fark yaratarak, Türkiye Telekom piyasasında en az %25 pazar payına ulaşmak.

Sürekli değer yaratarak uzun vadeli sürdürülebilir büyüme kaydederek , Türkiye’nin vazgeçilmez Telekomünikasyon şirketi olmak.

Komşu ülkelerde Telekom sektöründeki fırsatları izlemek ve değerlendirmek.

İnovasyon;

Günümüzde şirketler sundukları ürün ve hizmetler ile iş süreçlerini farklılaştırarak içinde bulundukları pazarlarda kendilerine rekabet avantajı yaratmaktadırlar. Bunu başarı ile gerçekleştirebilen şirketler, özellikle yeni fikirler ve yaklaşımlardan büyük ölçüde yararlanmakta ve her alanda yeniliklere önem vermektedirler.

Doğuş Telekom olarak bizlerde bu rekabet içerisinde Girişimcilik ve Yenilikçilik SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET için FARKLILAŞMA = YENİLİKÇİLİK süreçlerinde çalışanlarımıza kuruluşundan bu yana her yıl düzenlenen yarışmalar düzenleyerek birinci ikinci üçüncü olmak üzere başarı ödülleri vermektedir.

  • Müşteri odaklı olma (iç ve / veya dış),
  • Müşteri ve pazara etki etme,
  • Talebi arttırma,
  • Müşteride pozitif etki yaratma,
  • Yeni ürün yaratma,
  • Yeni satış kanalı açma,
  • Ürün veya servisi farklılaştırma,
  • Şirketin pazar konumunu iyileştirme,
  • Şirketin karlılığına etki etme,
  • Maliyet azaltma,
  • Rekabet avantajı sağlama,
  • Şirket değerine etki etme,
  • Şirket kültürü

Kavramı/fikri hayata geçirme ile ilgili engeller (riskler) (Servis kalitesi, itibar, değer yaratma, yeni müşteriler, yeni ürünler, yeni sektörler gibi dış sonuçlar olabilir) Sorumluluğun farkında olarak bu rekabet bizleri siz değerli müşterilerimizden almış olduğumuz bu güç ile birlikte daha da ileriye doğru başarıya ulaştırmaktadır.

İndirim ve Kampanyalarımızdan haberdar olmak için lütfen kayıt olunuz